music

  • ۰
  • ۰

توصیف واقعی موسیقی با کلمات چالش برانگیز است. همه ما می دانیم که چه احساسی در ما ایجاد می کند، و می دانیم که وقتی آن را می شنویم چه چیزی را دوست داریم، اما در واقع برقراری ارتباط با این قسمت سخت است. نویسنده ویکتور هوگو نوشته است که "موسیقی آنچه را که نمی توان در قالب کلمات بیان کرد و آنچه را که نمی تواند خاموش بماند را بیان می کند." هنری وادسورث لانگفلو آن را به عنوان "زبان جهانی بشریت" توصیف کرد.

نوازندگان در مورد آن چه می گویند؟ برای بسیاری از آنها، موسیقی بسیار بیشتر از چیزی است که فقط برای سرگرمی به آن گوش می دهند یا می نوازند. نوازندگان بزرگ با موسیقی ای که می نوازند ارتباط پرشور دارند. در حالی که خود موسیقی مهم‌ترین و دقیق‌ترین بیان آن‌ها از احساس آن‌ها نسبت به موسیقی است، آنها همچنین توانسته‌اند چند چیز تکان‌دهنده برای توصیف موسیقی برایشان بیان کنند. برای شنیدن حرف های این هنرمندان به زبان خودشان - زبان موسیقی - روی پیوندهای زیر کلیک کنید. لذت بردن.

 
بنابراین. موسیقی چیست؟

"موسیقی من بیان معنوی چیزی است که هستم - ایمان من، دانش من، وجود من... وقتی شروع به دیدن امکانات موسیقی می کنید، میل خود را به انجام یک کار واقعا خوب برای مردم، کمک به بشریت برای رهایی از آن من می خواهم با روح آنها صحبت کنم."

-جان کولترین

"موسیقی زندگی عاطفی بیشتر مردم است."

-لئونارد کوهن

"موسیقی چیزی جدا از من نیست. من هستم... شما باید موسیقی را با جراحی حذف کنید... موسیقی برای من مانند نفس کشیدن است - من از نفس کشیدن خسته نمی شوم، از موسیقی خسته نمی شوم."

-ری چارلز

"موسیقی وحی بالاتر از هر حکمت و فلسفه است."

-لودویگ ون بتهوون

 

"موسیقی خوب از این بیرون می آید که مردم با هم می نوازند، می دانند که چه کاری می خواهند انجام دهند و دنبال آن می روند.

-کیث ریچاردز

"شما نمی توانید از کسی کپی کنید و با چیزی تمام کنید. اگر کپی کنید، به این معنی است که بدون هیچ احساس واقعی کار می کنید. هیچ دو نفر روی زمین شبیه هم نیستند، و در موسیقی باید اینطور باشد، یا موسیقی نیست. "

-بیلی هالیدی

 

"موسیقی تجربه خودت است، افکار خودت، خرد توست. اگر با آن زندگی نکنی، از شاخ تو بیرون نمی آید. آنها به تو یاد می دهند که یک خط مرزی برای موسیقی وجود دارد. اما ای مرد، هیچ خط مرزی برای هنر وجود ندارد. "

-چارلی پارکر

 

"موسیقی در درون خود دنیایی است. این زبانی است که همه ما می فهمیم."
 
-استیو واندر

 

"موسیقی قدرت شفابخشی دارد. این توانایی را دارد که مردم را برای چند ساعت از خود خارج کند."

-التون جان

 

"موسیقی در نت ها نیست، بلکه در سکوت بین آن هاست."

-ولفگانگ آمادئوس موتزارت

آیا علاقه شدیدی به موسیقی دارید؟ سپس در مدرسه موسیقی خانه موسیقی شرکت خوبی دارید. فرقی نمی‌کند موسیقی می‌نوازید، یا از وقتی که دیگران آن را خوب می‌نوازند واقعاً قدردانی می‌کنید (و متوجه می‌شوند وقتی نمی‌کنند)، لذت بردن از عشق به موسیقی بخش ویژه‌ای از زندگی است. با کلیک کردن بر روی اینجا در مورد جامعه موسیقی غنی در خانه موسیقی بیاموزید.

  • ۰۱/۰۲/۳۱
  • چنگیز غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی